پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام
سرخط خبرها

فشار ذوب به داور بازی با استقلال| استفاده ابزاری از اشتباهات حاج ملک

  • کد خبر: ۱۲۹۱۱۶
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲
فشار ذوب به داور بازی با استقلال| استفاده ابزاری از اشتباهات حاج ملک
بازیکنان ذوب آهن دراقدامی هماهنگ نسبت به نحوه داوری بازی با استقلال هشدار‌هایی داده‌اند که این موضوع باعث شده بازی هفته نهم این تیم با نگرانی هایی روبه رو شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، در حالی که اشتباهات کشنده حاج ملک، داور بازی استقلال مقابل فولاد بر همگان روشن است و پس از این بازی تنها کمیته داوران فدراسیون فوتبال از این داور حمایت کرد، نوع دیگری از فشار‌ها از سمت حریف آینده استقلال به سمت داور بازی هفته نهم سازماندهی شده و بیم آن می‌رود که استقلال دوباره از جانب داوری دچار لطمه‌های بزرگی شود.
استقلال طبق برنامه در هفته نهم مقابل ذوب‌آهن قرار می‌گیرد؛ دیداری که تهران و اصفهان را در میدان فوتبال به تقابل با هم می‌برد. این بازی همواره برای فوتبال ایران مهم است و فارغ از اینکه جایگاه دو تیم چه باشد، حساسیت بسیاری به دنبال دارد.
با توجه به اینکه استقلال مقابل فولاد دو امتیاز ارزشمند را به واسطه اشتباهات حاج ملک از کف داده، بازیکنان تیم ذوب‌آهن در اقدامی هماهنگ و از پیش طراحی شده در حال فشار آوردن به کمیته داوران هستند تا احتمالاً کفه ترازو را به سود خود سنگین کنند.
برخی بازیکنان ذوب‌آهن با بیان این جمله که احتمالاً داوران قصد دارند به نفع استقلال در بازی با ذوب‌آهن جبران مافات کنند تا اتفاقات تلخ بازی هفته گذشته مقابل فولاد از یاد برود، به استقبال این بازی رفته‌اند! این استراتژی نشان می‌دهد حریف استقلال با هدفگذاری خاصی قصد دارد برای این بازی مقدمه‌چینی کند تا شاید از بابت داوری بهره‌ای ببرد.
این سیاست در حالی اعمال شده که استقلالی‌ها خود سکوت کرده‌اند و بی آنکه مطالبه خاصی از کمیته داوران داشته باشند یا اشاره‌ای به نوع قضاوت داور در بازی با ذوب‌آهن کنند، به استقبال این بازی می‌روند. در واقع تیمی که از سوی داوران بیشترین لطمه را دیده بی آنکه اشاره‌ای به بازی بعدی داشته باشد تنها به احقاق حقوق خود در بازی با فولاد اشاره کرده غافل از اینکه برخی بازیکنان ذوب‌آهن با ترفند خاصی از این فضا سوء‌استفاده می‌کنند تا شاید داور با این نیت که سوتی به سود استقلال نزد، شرایط مناسب‌تری را برای آن‌ها به وجود آورد.
تردیدی نیست اگر کمیته داوران، داوران آماده‌ای را راهی لیگ برتر می‌کرد هیچ‌گاه چنین بهانه‌ای به دست برخی بازیکنان رقیب استقلال نمی‌افتاد که با این حجم از توقع انتظار داشته باشند داور بازی هفته نهم مقابل استقلال هیچ اشتباهی به ضرر تیم خود مرتکب نشود.
این استراتژی نشان می‌دهد که اگر داور آن بازی که هنوز از سوی کمیته داوران انتخاب نشده هر اشتباهی را به ضرر تیم میزبان مرتکب شود، بازیکنان و احتمالاً مجموعه مدیران این باشگاه موضوع را ربط خواهند داد به اتفاقات بازی با فولاد و هیچ بعید نیست مدعی شوند داوران قصد تلافی به نفع استقلال را داشته‌اند.
این دیدگاه البته با توانایی‌های فنی تیم استقلال در منافات است و آن‌ها که با دقت و ریزبینی بازی‌های استقلال در لیگ جاری را تماشا کرده‌اند متفق‌القول صحه گذاشته‌اند به این واقعیت که تیم ساپینتو از نظر فنی یکی از بهترین تیم‌های فصل جاری است که اگر شانس و اقبال نیز با او یار باشد و اتفاقات نظیر آنچه مقابل فولاد رخ داد دوباره تکرار نشود، می‌تواند جام قهرمانی را به دست آورد.
در واقع مجموعه استقلال بی آنکه مانند رقبای خود انتظارات واهی داشته باشد تنها به دنبال دستیابی به حقوق واقعی خود در میادین لیگ برتر است و نه تنها خواستار سنگینی قضاوت داوران به سمت خود نیست بلکه انتظار دارد عدالت در میدان رقابت برقرار شود و پنالتی‌هایی به واضحی آنچه مقابل فولاد خوزستان رقم خورد، به نفع این تیم اعلام شود.
بدون شک اظهارات اخیر ذوبی‌ها نیز نباید تأثیری در واکنش‌های داوران بازی با ذوب‌آهن داشته باشد. نگرانی و ترس برخی بازیکنان ذوب‌آهن که به صفحات روزنامه‌ها کشیده شده بیشتر برای امتیازگیری از داور بازی است و هدف دیگری را پشت خود ندارد.
 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->